fridamede

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Frida - 22 november 2012 12:59

I natt när Madde skapade ett evenemang åt oss på facebook blev jag genast jättepepp. Vi har pratat om det länge men nu blir det faktiskt av. Det bli 69 års fest (Jag 22, Jennifer 22, och Madde 25) med 90-tals tema! Vi alla fyller ju år nästa månad. Blir en sluten fest med inbjudan och vi har evenemanget låst på facebook för inbjudna. Därför tänker jag inte nämna datumet eller platsen här på bloggen. 

 

Hur som helst så skapades evenemanget i natt och nu har 19 personer sagt att de kommer plus några till som sagt att de ska försöka i evenemangsloggen. 9 personer har sagt kanske och 52 stycken har inte svarat ännu. Vissa har sagt att de ska svara senare så vi får väl se.

 

Det kommer bli jätteroligt hursomhelt. Är inte så mycket för att fira mig men vafan. Hade ju inget förra året, eller förrförra heller. Jag ska köra på grunge-stil då jag älskar Nirvana. 

 

Känner mig bara stressad för vill inte se ut som den feta val man är där så jag har knappt vågat äta något. Men nåja, vem bryr sig. De som kommer känner ju mig. Många av dem iaf. Kan inte påstå att jag känner alla av Maddes vänner men det gör det bara roligare med lite nya människor. 

 

Av Frida - 22 november 2012 00:13

Det är som jag alltid förstått!


http://www.facebook.com/HastarFinnsInte


Ni som tror något annat har någon störning. Hästen är en frukt som inte finns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards