fridamede

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Frida - 20 november 2012 07:50

Igår kväll fick jag sms av Emelie att hon behövde gå ut och ventilera sig så jag försökte natta Nicola snabbare men hon tjorvade bara med mig. Mathias vaknade av allt gorm och erbjöd sig att natta henne. Han är så snäll! Sååå.. vi var väl ute i ungefär 2 tim. På vägen hem slog det mig att mina ben var iskalla. Eller ja, mina lår. Glömde ju klä mig efter väder. Hade tunnaste jävla leggingsen och det gör jag inte om sådär på kvällskvisten. Usch. Konstigt att jag inte märkte något förrän jag var hemma.


Ja juste, sen när jag kom hem smög jag in försiiiiktigt. Gick in i tv-rummet och la nyckeln på skrivbordet. Skulle vända mig om för att hänga upp jackan och då satt Mathias i soffan! Hahahaha. Jag sket typ ner mig och han tyckte det var skitkul! Han kunde iallafall inte sova så vi snackade massa, vi också, och sen fick han värma mig. Var kall långt efter vi hade lagt oss under täcket. Tur att min karl är ett element.


Nu ska jag få iväg gullungen på dagis och senare blir det lunch med Vickan på stan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards