fridamede

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida - 31 oktober 2012 19:49

Tjeenaeeasarreee.


Varit runt på stan idag med Lina och Nicola. Nicola har blivit så jävla trotsig. Springer iväg och skrattar när jag pinsamt får springa efter henne skitförbannad. Hon har en tendens att springs iväg över trafikerade vägar och parkeringar också. Det är ju inte så jävla kul och när man försöker förklara för henne hur farligt det är skrattar hon en rätt upp i ansiktet. Kanske är normalt i hennes ålder vad vet jag men fyfan vad jag längtar tills det är över vissa gånger.

Sen så fort man ska klä på henne lägger hon sig platt på golvet eller i ett hörn med ansiktet bortåt från mig och skrattar. Tar jag upp henne börjar hon gapskrika och åla sig ur.

Samma på butiker. Idag på kicks började hon springa och skule riva ner allt så jag tar upp henne och då skriker hon som att man skulle ha misshandlat henne. Så fort man sätter ner henne blir hon tyst men springer genast iväg fast hon lovat att stanna. DETTA tar på krafterna men nåja, hon är ett barn.


Nu ska jag mysa med henne innan det blir läggdags för damen.


Tja tja.


 


Av Frida - 24 oktober 2012 15:03

Tjenare bloggen... nä men.. Hej.


Idag har Jenne varit här och klippt till mitt hår, mycket fräschare än tidigare så tack för det. Var även tvungen att höra med henne vad hon tycker om min spegel. Jag har nämligen varit på sämsta möjliga humör i morse pga den. Hon sa direkt att man ser lustig ut i den och inte alls som i hennes. Låren blir typ större än vanligt. Nog för att jag har stora lår men när jag kollade i den i morse blev jag förbannad. Men då får vi alltså hoppas att hon inte ljuger. Sen ska den spegeln slängas åt helvete och så ska jag köpa en ny. Men jag litar inte på speglar. Haha.


Ja, men vilket trevligt blogginlägg som vanligt.


Nåja. Snart ska jag göra en stor gryta med chili con carne tills älskling kommer hem.

Av Frida - 23 oktober 2012 01:40

Detta väntar jag på nu.


 



Kan inte sova som vanligt. Nicola och Mathias sover. Min mage kurrar som fan. Ska spela lite minecraft och sen göra ett nytt försök att sova.

Av Frida - 22 oktober 2012 10:44

Nej. Orkar inte skriva. Hahahah.


Men.. spegeln har gått sönder i hallen och det är väl lika det. Annars blir det bara utbrott och gnäll från min sida. Tusen timmar framför den innan man ska ut, 100 klädbyten osv.. Haha, skämmig man är.

Av Frida - 15 oktober 2012 14:34

Hatar egentligen att beställa skor från internet eftersom att de kan se så jävla fula ut i verkligheten, när man testar dem. Hoppas att dessa kommer se ut som mina förväntningar iallafall för nu har jag beställt!


 



Av Frida - 12 oktober 2012 01:51

Det är omöjligt att somna. Det snurrar runt i huvudet som fan.. Så mycket jag vill skriva om allt som händer men det går ju bara inte. Tur att alla mina nära och kära stöttar mig.


Hur som helst så var syrran med på tv idag, Fråga Olle.. Jag hade ju blandade åsikter om det innan men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Så kul för henne iallafall..


Nu längtar jag tills denna natt är över, hoppas på att kommande dagen blir lindrig för mitt psyke och kanske att jag iallafall lite sömn.


Tja.

Av Frida - 9 oktober 2012 14:49

Blir bara mer och mer sjuk. Idag blev vi bjuden på middag hos Mathias syster. Så.. nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill verkligen men är riktigt sjuk. Känns även som att hon ska tro att det är en bortförklaring på något sätt. Känns nästan som en förolämpning. Men jag hoppas hon förstår att jag hade kommit om jag mått annars.

Av Frida - 8 oktober 2012 13:40

Nicola är pigg och glad, jag däremot... sjuk och självhatisk. Haha..

Ja det är väl typiskt. Vill inte ens titta mig själv i spegeln. Jag vet också vad som kommer hända imorgon. Jag kommer få så mycket skit. Men det var ju inte mitt fel. Det är ju dina val. Jag skulle aldrig göra något sådant. Hur tänker man? Men jag är beredd. Ge mig skiten för dina problem!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards