fridamede

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

2013-03-27

Av Frida - 27 mars 2013 12:38

Varit ute och gått i finvädret med musiken på full volym. Blev dyngsur om fötterna men vafan, det får man ta. Skulle välja kläder idag och fick panik som vanligt. Jag vill också kunna gå i tighta kläder utan att min hängmage ska framhävas. Blir så irriterad, vet inte vad jag ska göra.


Nu tar jag en kaffe och lugnar huvudet och kroppen lite. Ska söka jobb snart och sen hämta Nicola. Funderar vad jag ska göra för mat åt henne och Mathias idag. Jag äter ju inte deras mat. Ganska jobbigt att laga min supergoda mat åt dem när jag inte själv får äta den, haha. Självsäkerhet.. det var något nytt hos mig.


Nu ska jag spela lite sanits row: the third, som jag för övrigt redan spelat ut men har några extrauppdrag kvar som är roliga att göra. 

Tja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ff

Av Frida - 21 april 2014 23:11

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 8448700012 " ...

Av Frida - 29 maj 2013 23:17

Men oj, hej bloggen. Det var ett tag sedan. Inleder väl nu efter mitt uppehåll med att börja namnge mina rubriker.   Idag har jag bara velat vara själv. Jag har tvättat kläder, cyklat, sovit, lyssnat på mantran och bara varit jag och det har vari...

Av Frida - 11 april 2013 22:25

Ännu mer dåliga nyheter. Varför går allt så segt i Sverige när det gäller att rättvisan ska skipas. Usch. Mår illa.   Började dagen med att skynda mig med Nicola till biblioteket så fort det öppnade. Boken om Muddus hade kommit som jag reserverat...

Av Frida - 2 april 2013 20:11

Usch, så mycket som har hänt på sistone. Hoppas hon får sina "minst 2 år" iallafall. Har så ont i magen. Äckliga människa.   Har iallafall tidigare spenderat tid på mig själv för en gångs skull. Hittade en ny vårjacka, McKinley, på intersport som...

Av Frida - 4 mars 2013 22:47

Trött som en gnu på långvandring längs afrikas savann i sökandet efter vattenhålet.. Nä men seriöst, jag är trött, död, ja TRÖTT SOM FAN.   I natt ska jag och Mathias hitta på något när han kommer hem vid sisådär 01-tiden. Mitt i natten kan man u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards