fridamede

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida - 26 februari 2013 05:21

Vaknade 4. Så jävla trött men snart ska jag göra Nicola i ordning.


Tog en söt bild i natt. Älskar när Svante är go med Nicola. Hon sov djupt här min gogumma.

 


Bäst att göra sig i ordning något nu om man ska ta sig iväg i tid.


Av Frida - 25 februari 2013 18:54

I lördags var jag till Älvsbyn. Ramona hade ordnat med tjejkväll, lite kläm och känn-party och så var vi på Brandstationen i Vistträsk, en pub alltså. Det är sällan jag går ut så det var riktigt roligt faktiskt. Mathias erbjöd sig att vara med Nicola gullig som han är. Det behövdes faktiskt.


Linnea & Cici

 

Broschyren efter visning ;)

 


Och jag som man sällan ser ute numera.

 

Av Frida - 11 februari 2013 12:50

Att vi aldrig blir friska. Nicola är värst med sin feber och hennes hals är rosslig som bara den. Ledsen är hon fram och tillbaka. Det är så jobbigt att se henne sjuk. Något som också är jobbigt är att jag måste vara hemma från Ågården. Jag vill verkligen vara där. Vet inte vad jag ska göra. Anatar att dem redan kanske ser mig som oseriös. Är verkligen inte det.

Av Frida - 6 februari 2013 04:18

Åh, det är så kul att beställa kläder, hehehe. Har beställt tillsammans med Mathias för att jag tyckte att vi behövde lite nytt. Matade på med kläder i kundvagnen men sen tog jag bort massa också men det slutade så här iallafall.


 

Av Frida - 4 februari 2013 22:22

Åh, jag är helt slut i huvudet. Min första dag på Ågården gick rätt bra om jag får säga det själv. Tar ju dock ett tag att komma in i allt men ser positivt på detta iallafall och det är tur.


07-16 efter att ha varit arbetslös i evigheter. Ja men det gick väl fint iallafall. Nu ska jag slappna av med min kisse här hemma och ladda för en ny dag imorgon. Mathias kommer hem 01 i natt och Nicola är ju hos sin far så jag har väldigt mycket egentid nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards