fridamede

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Frida - 5 september 2012 17:53

Idag har varit en riktig skitdag.. Ingen överdrift. Ett tag efter jag vaknade slog min jävla huvudvärk till. Den som bringar yrsel och illamående. Har mått piss, kallasvettats och sovit en massa. Ringde även vårdcentralen och berättade om denna yrsel som kommer och går hela tiden. Imorgon ska jag in och kolla vad det kan vara. Hon tippade på antingen spänningar i nacken eller migrän. Vi får väl se.


Förutom det så har jag fått mina kläder idag. Alla passade jättebra och jag är nöjd med dem. Har även fått en avi att mitt andra klädpaket som jag vann på tradera har kommit till magazine 8, vilket är nere vid tågstationen. Har inte orkat mig dit pga min huvudvärk men ska försöka släpa mina tunga ben dit snart.


Nu längtar jag bara tills min älskling kommer hem, 01 i natt typ. Är less på att sitta här och se röran som "golvfixet" bringat. Men nu får vi iallafall ställa tillbaka alla möbler och återgå till det fina hem vi hade. Hade gjort det själv om det gått men möblerna är alldeles för tunga.


En snus på det här och ladda energi för att gå ner mot tågstationen. Tja.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards