fridamede

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Frida - 3 september 2012 13:54

Jaha, vi som hade fått så fint här hemma. Nu är hyresvärden här och vi har fått flytta ut alla möbler från sovrummet till tv-rummet. Allt står knökat här inne. Men så farligt är det inte. Är ju bara stora möbler som ska flyttas in sen igen och det är ingen konst. 

Golvet ska alltså fixas. Just nu skurar han eller vad han nu håller på med. Huvudsaken är att vi ska få ett fint och blankt golv. Hoppas det inte tar allt för lång tid i allafall. Högst 24 timmar tror jag han sa. Sen får vi flytta tillbaka alla möbler. 


Annars är jag jävligt nöjd med hur det ser ut här i lägenhten och vi har fått bra kommentarer om hur städat vi hållt det och hur fint det ter sig här. DET är jag jävligt nöjd med. Att vi lyckas hålla rent och fint. Diskar efter oss och plockar undan. Så var det inte i förra lägenheten. Här är den bara en självklarhet. Jag mår mycket bättre av det.


Idag ska jag och Tove försöka söka något jobb. Jag ska även iväg och kopiera viktiga papper, ringa viktiga samtal och fylla i massa viktiga papper. Usch, det är jobbigt men nödvändigt. 


Ser ju hur det går. Jag har inte riktigt varit den som varit framåt och faktiskt gått till arbetsplatserna för att söka jobb. Men det ska det bli ändring på från och med nu. Jag hatar att vara arbetslös och jag hatar när folk frågar vad jag jobbar med och jag inte kan säga vad jag jobbar med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards