fridamede

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

2013-01-08

Av Frida - 8 januari 2013 14:19

Hade Cici och Emelie på besök igår. Vi tittade lite skräckfilm och drack massa cola och åt lite chips. När Mathias kom hem från jobbet och så fort de båda hade farit frågade han om jag skulle fika med honom, jag följde med till köket men när jag såg han smöra mackorna blev jag så äcklad att jag var tvungen att springa på toan och kräkas. Det var inte nådigt. När jag var klar, trodde jag, borstade jag tänderna men var tvungen att avbryta tandborstningen med att kräkas igen, och denna gången kräktes jag tills det inte kom ut något mer, det gjorde bara ont. 

Blir så less på mina random illamåenden att jag inte vet vad. Det kan komma helt plötsligt och jag vet inte ens vad det beror på. Bad om ursäkt till Mathias när jag kom ut från toan och inte långt efter det gick jag och la mig i sängen. Orkade inte vara vaken längre. Och som jag sov! Jag sov och sov och sov. Skönt att för en gångs skull sova ordentligt.



Om idag då:

Har spårat min försändelse och sedan i fredags har paketet befunnit sig här i Boden på Kioskpiraten. Fick aldrig någon avi så jag och Mathias for dit idag och ville hämta ut det med numret som man spårar paketet med men kvinnan bara nekade oss och påstod att hon behövde ett annat nummer. Vi åkte hem och ringde DHL, jag uppgav numret som jag hade visat kvinnan och han skrattade och frågade om jag inte fått hämta ut med detta eftersom att det är precis rätt nummer. Han sa även att hon skulle ha skickat mig ett mailavi i fredags och att det står registrerat att hon gjort det så han ringer upp henne och säger att jag ska hämta paketet med samma nummer som jag visade tidigare. När jag kommer tillbaka får jag en uppläxning av henne att jag inte ska skriva in mailadresser för att få avisering (hade inga alternativ). Men hon ska absolut läxa upp mig och allt är mitt fel, när det nu är hon som glömt skicka mig en avi. Så hon står alltså och förklarar för mig vilka fel hon tycker att JAG gjort inför de andra kunderna när jag i själva verket bara gjort rätt enligt DHL-support. Nåja, nu har vi vårt paket iaf. Ska se till så att mina paket aldrig hamnar hos henne igen iallafall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ff

Av Frida - 21 april 2014 23:11

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 8448700012 " ...

Av Frida - 29 maj 2013 23:17

Men oj, hej bloggen. Det var ett tag sedan. Inleder väl nu efter mitt uppehåll med att börja namnge mina rubriker.   Idag har jag bara velat vara själv. Jag har tvättat kläder, cyklat, sovit, lyssnat på mantran och bara varit jag och det har vari...

Av Frida - 11 april 2013 22:25

Ännu mer dåliga nyheter. Varför går allt så segt i Sverige när det gäller att rättvisan ska skipas. Usch. Mår illa.   Började dagen med att skynda mig med Nicola till biblioteket så fort det öppnade. Boken om Muddus hade kommit som jag reserverat...

Av Frida - 2 april 2013 20:11

Usch, så mycket som har hänt på sistone. Hoppas hon får sina "minst 2 år" iallafall. Har så ont i magen. Äckliga människa.   Har iallafall tidigare spenderat tid på mig själv för en gångs skull. Hittade en ny vårjacka, McKinley, på intersport som...

Av Frida - 27 mars 2013 12:38

Varit ute och gått i finvädret med musiken på full volym. Blev dyngsur om fötterna men vafan, det får man ta. Skulle välja kläder idag och fick panik som vanligt. Jag vill också kunna gå i tighta kläder utan att min hängmage ska framhävas. Blir så ir...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards