fridamede

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Frida - 12 december 2012 20:27

Kanske berätta om mitt lilla missöde igår?


Tappade ner min kära S3a i toalettstolen när jag lutade över den för att ta en handduk. RÄTT ner i toan. Hann inte ens tänka så plockade jag upp den igen, slet av skalet och drog ur batteriet och simkortet, torkade av den med handduk och hårfönade den lite. Sen stoppade jag den i en påse med ris över natten. Notera att jag icket startade den alls efter detta förrän idag. Och idag funkar den felfritt! Hoppas det kommer fortsätta funka felfritt och att inget går sönder om man ser det långsiktigt.


Men det viktigaste när man tappar en tele i vatten är att så fort som möjligt dra ur batteriet och INTE starta den förrän den är helt torr.


Trodde jag skulle dö. Grät nästan inför Mathias pga detta, haha.

Av Frida - 12 december 2012 19:25

Idag har jag gjort naglarna hos Emelie. (länk i förra inlägget)

Blev jättenöjd. Älskar färgkombinationen och allt. Hon hade ju hur mycket färger som helst så det var svårt att välja. Nöjd som fan! Tack!




 


Har bara varit hemma med lillhjärtat resten av dagen. Buuuuse.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommenterar du bloggar bara för att få egna läsare?
 Ja
 Ibland
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards